23 juni 2015

Mina utdelningar hittills 2015

Mitt mål är då att regelbundet få utdelningar och i slutändan ska denna summa vara så stor att den gör någon skillnad i mitt liv. Målet är att få 120 000 kronor i utdelningar under ett helt år, det är en bra bit dit men jag känner att jag startat tidigt och målet inte alls kommer att bli svårt att nå.

Mina utdelningar 2015

Klövern pref. - 135 kr
Hemfosa pref. 250 kr
Akelius pref. - 200 kr
Castellum - 736 kr
Klövern pref. - 135 kr
Hemfosa pref. - 250 kr
Atlas Copco - 18 kr
H&M - 536,25 kr
Akelius pref. - 200 kr
Sandvik - 17,50 kr
Tele2 - 2049,30 kr
Summa: 4527,05 kr

Detta år höjs mina utdelningar rejält från förra året som var 1874 kr, detta beror dels på att jag investerat mer pengar men även att Tele2 hade en bonusutdelning, så chansen finns att nästa års utdelningar inte kommer överstiga detta års, men då jag återinvesterar utdelningarna och försöker att lägga undan pengar så är målet självklart att den totala utdelningen ska öka varje år.

1 kommentar:

  1. Do you need Personal Finance?
    Business Cash Finance?
    Unsecured Finance
    Fast and Simple Finance?
    Quick Application Process?
    Finance. Services Rendered include,
    *Debt Consolidation Finance
    *Business Finance Services
    *Personal Finance services Help
    contact us today and get the best lending service
    personal cash business cash just email us below
    Contact Us: financialserviceoffer876@gmail.com
    call or add us on what's app +918929509036

    SvaraRadera