12 sep. 2017

Kort om sommaren - sparandet ökar!



Nu efter sommaren är min skolgång "officiellt" slut, jag har ett antal kurser som jag av diverse anledningar slarvat som jag måste ta igen. Men nu med skolans slut och med steget ut i arbetslivet har även mina rutiner ändrats. Tänkte berätta lite kort om sommaren som varit samt hur detta påverkat mitt sparande.

Förutom skolan och ett "sommarjobb" denna sommar har det varit fullt ös. Jag har haft sporadisk kontakt med en kontorschef på ett lokalt Handelsbankens kontor som ordnade fram en intervju till mig, detta gjorde att jag var väldigt övertygad om att detta arbete skulle bli av. Intervjun i mitt tycke gick väldigt bra, fick även bra respons av personen som höll detta.

Tyvärr fick jag ett mail ett par veckor senare om att det inte fanns något behov för tillfället och att hon skulle återkomma om det dök upp något, jag har inga förhoppningar gällande detta. När jag väl accepterat att en anställning på Handelsbanken inte skulle bli av fick jag utvärdera mitt liv lite, skulle jag ta tag i plugget eller ta något ströjobb medan jag sökte mig vidare.

Det blev något helt annat, tidigare refererade jag till ett "sommarjobb", på detta projekt har jag arbetat senaste 2 åren, under vinter och sommar. Då en utav projektledarna hade bestämt sig för att lämna projektet blev jag erbjuden en heltidstjänst som jag hade svårt att tacka nej till, då jag förutom mitt finansiella intresse även på senare år blivit fascinerad av projektledning. 

På denna arbetsplats kommer jag även ha tid att plugga upp mina restkurser samtidigt som jag får göra något jag tycker om. Nu till sparandet, denna heltidstjänst har gjort att mitt sparande kommande månader kommer att höjas rejält och med den uppenbarelsen kände jag även genast hur lite koll jag haft på börsen senaste månaderna.

Kul att ha mer pengar att investera, mindre kul att inte veta vart dessa ska ta vägen..

3 kommentarer:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att referera honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskastern som hjälpt mig med mitt eget problem. email: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

    1) kärleksspell
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässa Spells
    4) Äktenskapsstavar
    5) bindande stavning
    6) Breakup Spells
    7) Förvisa en tidigare älskare
    8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
    genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera
  2. Jag är Jehonna Bekteshi från Stockholm, jag är en läkare som arbetar på Stockholm Healthcare-anläggningen. Jag tror att vittnesbörd är verkliga liv bevisar mäktiga bra verk i verkligheten som gör människor lyckliga och hitta fred i äktenskapet förhållanden som jag har hittat samma i mitt äktenskap, idag är jag mycket glad att dela mitt vittnesmål här för alla att läsa och också lära sig att dra nytta av det. Jag läste ett vittnesbörd från blogginlägg från olika människor över hela världen och pratade bra om mannen Dr.Oduduwa Love-spell caster, jag tappade hoppet på spellcasters på grund av mina tidigare erfarenheter, jag kontaktade kommunikation från andra stav-casters. Jag älskade stava charm tidigare för att föra tillbaka min ex man hem men fungerade inte bra, förrän för några dagar sedan gav jag Dr.Oduduwa det sista försöket att föra tillbaka min kärleksman till mig, jag meddelar Dr.Oduduwa på hans personliga e-post för att lösa min äktenskapskris.
    Jag älskar min man så mycket, jag vill ha honom tillbaka till mig och våra två barn. Jag vill att mina barn ska växa upp med sin pappa och vara lyckliga som en familj.
    Jag skickar e-postmeddelande till Oduduwa-adress, några ögonblick senare fick jag svar från dr.oduduwa, jag var så glad eftersom e-postmeddelandet var giltigt.
     Jag förklarade alla mina relationsproblem till Dr.Oduduwa, jag ber om hans hjälp för att föra tillbaka min kärleksman man hem och återvända kärlek och förtroende.
    Dr.Oduduwa gav mig sitt arbete 100% löfte mig med försäkringsgaranti resultat efter att ha lanserat magiska kärleksförtroll för att få tillbaka min kärleksman Antionio hem, sa han att mitt fall är lätt för honom att lösa. han förklarade alla Love-spell-processerna och rutinerna för mig och han berättade om materialen att köpa för att stämma lunchen inkantationsbön,
    Jag följde noggrant alla instruktioner. Så tidigt på morgonen, det är nästa dag efter Oduduwa lunch Kärleks-magi-förtrollning för min räkning, min ex man taht har inte ringt mig på över två månader, ringde mig nästa dag, på morgonen ringer min mobiltelefon med ett okänt nummer, så jag tog upp samtalet och se, åh jag var så förvånad i mer än 2 månader nu har jag inte fått textmeddelanden, inga samtal och inget mail skickat till mig. Wow jag är väldigt glad idag, plötsligt precis som Oduduwa lovade mig. Jag är överväldigad av glädje och glädje i mitt hjärta som delar detta vittnesmål här i dag, min kärleksman Antonio på väg tillbaka hem för att träffa mig dagen efter,
    Jag använder detta medium för att säga ett stort tack till den stora mannen Dr.Oduduwa som utan detta inte skulle ha varit möjligt.
    Alla som läser den här artikeln som går igenom äktenskapskris, och för dem som delar hemliga tårar av hjärtsvängningar är idag alla dina problem över, bara ett enkelt e-postmeddelande till den stora Dr.Oduduwa Love Spell Temple i dag (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)
    Min bön är att hitta lycka i kärleksliv och äktenskap, oavsett vad som händer i våra äktenskap, vi bör alltid försöka göra rätt sak och uppskatta vad vi har. kämpa för att ditt äktenskap ska fungera med alla nödvändiga medel och tillgänglig hjälp finns här för dig nu.
    Jag har denna kraftfulla avsikt att dela detta fantastiska vittnesmål här ute kommer det att motivera att hjälpa så många unga eller gamla par att lösa sina äktenskapsproblem.
    När två personer verkligen bryr sig om varandra, kommer de alltid att leta efter ett sätt att få det att fungera, oavsett hur hårt och svårt sättet att lösa problemet är att söka lycka är den verkliga kärnan i existensen.
    Jag vet att Dr.Oduduwa kan vara till god hjälp för dig idag, kontakta hans personliga adress via: dr.oduduwaspellcaster@gmail. com

    SvaraRadera
  3. Do you need Personal Finance?
    Business Cash Finance?
    Unsecured Finance
    Fast and Simple Finance?
    Quick Application Process?
    Finance. Services Rendered include,
    *Debt Consolidation Finance
    *Business Finance Services
    *Personal Finance services Help
    contact us today and get the best lending service
    personal cash business cash just email us below
    Contact Us: financialserviceoffer876@gmail.com
    call or add us on what's app +918929509036

    SvaraRadera